droga do sukcesu

Żyjesz tak, jak inwestujesz w siebie… „Jeżeli nie masz czasu na osiąganie własnych celów – pracujesz nad osiągnięciem celów innych ludzi…”

9 nawyków, które zmienią Twoje życie… Październik 1, 2009

Filed under: szkolenia — elemiah @ 10:51 pm

2007_08_21-CakeJuż w ostatnim artykule poruszyłam temat organizowania życia. Mówię i piszę o tym nieomal do znudzenia, bo naprawdę jest to coś niesamowitego. Już po wprowadzeniu kilku nawyków odczułam niesamowitą zmianę – zaczęłam panować nad sytuacją. Widzę, że to co robię przybliża mnie do realizacji celów, a cele to kroki na drodze do spełniania marzeń. Jestem pełna pasji i czuję, że moje życie ma sens.

Jestem tak podekscytowana, że postanowiłam opowiedzieć o tym wszystkim, którzy mają problem z „ogarnięciem otaczającej go rzeczywistości” – więc robię szkolenie, na które bardzo serdecznie zapraszam. (i mam ochotę samodzielnie coś upiec i was poczęstować – znasz może jakiś „niezawodny” przepis na pyszne ciasteczka?)

No ale nie o ciastkach chciałam pisać…

Dziewięć nawyków wygląda prosto – wręcz banalnie, ale sekret jest w „systemie” i „procedurach”, które gdy omówi się je szczegółowo mogą wydawać się skomplikowane, ale później są łatwe do zastosowania i dają niesamowite rezultaty.
Jeśli chcesz wiedzieć jakie nawyki będę dokładnie omawiała przygotowałam mały diagram.

9 nawyków, które zmienią Twoje życie

Jeśli jesteś zainteresowana szkoleniem tu: „Zarządzanie sobą czyli proaktywność w praktyce” poznasz szczegóły i możesz się zapisać.

Wiem, że wprowadzanie nowych nawyków może być trudne, dlatego chciałam zaproponować stworzenie „grupy rozwoju” w której będziemy się wzajemnie wspierać i siebie inspirować. Dlatego zaproś do tego „przedsięwzięcia” rodzinę i przyjaciółkę 🙂

aaa i jeszcze jedna sprawa. Dostaję dużo maili, że Wrocław jest za daleko, albo termin jest nieodpowiedni, dlatego postanowiłam opanować nową umiejętność i przeprowadzić szkolenie przez internet. Jeśli jesteś zainteresowana szkleniem w formie telekonferencji z materiałami do ściągnięcia, napisz na maila naszadrogadosukcesu@gmail.com jaki termin najbardziej by Ci odpowiadał oraz jakie ewentualnie inne warsztaty by Cię interesowały 🙂

Wczoraj usłyszałam śmieszne, choć niestety prawdziwe stwierdzenie „Kto się nie rozwija, ten się zwija” – zdecydowanie wybieram „rozwój” 🙂

Zapisz się na Newsletter Drogi Do Sukcesu

Więcej atrakcji znajdziesz na Facebooku

 

Skomentuj

