droga do sukcesu

Żyjesz tak, jak inwestujesz w siebie… „Jeżeli nie masz czasu na osiąganie własnych celów – pracujesz nad osiągnięciem celów innych ludzi…”

Budżet domowy pod ostrzałem. Wyzwanie… Lipiec 11, 2009

Filed under: darmowe e booki - w prezencie dla Ciebie — elemiah @ 8:12 am

pigOstatnio gdy współlokator płacił mi za mieszkanie, dodał komentarz „Będę miły i dam ci banknot 200zł, to nie wydasz tak szybko.” Zamurowało mnie, ale faktycznie miał racje. Banknoty o mniejszych nominałach topnieją sama nie wiem gdzie i na co. To ogromny problem i mam wrażenie, że nie tylko mój. Chcę rozwijać inteligencję finansową i zająć się inwestowaniem, a prawda jest taka, że nie radzę sobie z domowym budżetem. Jest mi wstyd. Dlatego gdy dziś rano zobaczyłam nową publikację Złotych Myśli

„Budżet domowy pod ostrzałem”

Budżet domowy pod ostrzałem – darmowy fragment

pomyślałam… Już czas. Podejmuję wyzwanie ogarnięcia swoich domowych finansów. Trzymajcie za mnie kciuki.

A jak sytuacja wygląda u Ciebie? Dobrze radzisz sobie z domowym budżetem? Masz jakieś sztuczki i zabawne sposoby na zaoszczędzenie? Podziel się nim.

P.S. Mój znajomy ma wielką świnkę skarbonkę i zawsze jak ma w portfelu jakąś monetę 5zł wrzuca ją do niej. W ten sposób nazbierał na niejedne wakacje!

P.S. W lipcu do każdego e booka dostaje się prezent –  inny e book „Świadomie do sukcesu”

P.S. Poznaj kobiecą stronę rozwoju. Wejdź na drogadosukcesu.pl

 

Skomentuj

