droga do sukcesu

Żyjesz tak, jak inwestujesz w siebie… „Jeżeli nie masz czasu na osiąganie własnych celów – pracujesz nad osiągnięciem celów innych ludzi…”

promocja na audiobooki! Czerwiec 19, 2009

Filed under: inne — elemiah @ 4:44 pm

commerce2Kolejna promocja moich ukochanych audiobooków. Nie mogłam się powstrzymać, żeby o tym nie napisać.

Co tu dużo pisać audiobooki za 1/2 ceny…  mmm…

a do tego dodają prezent – audiobooka „Odwieczne prawa, życia” w formacie mp3 o wartości 25zł

Oczywiście już się skusiłam. Zaraz zabieram się do słuchania. Ostatnio miałam nawet poczucie winy, że tak dużo pieniędzy wydaję na ksiązki, ebooki i audiobuki, ale pocieszyło mnie pewne zdanie „ludzie biedni kupują nowy telewizor, ludzie bogaci kupują książki”. Swoją dorgą nawet nie mam telewizora i świetnie bez niego funkcjonuję.

P.S. Poznaj kobiecą stronę rozwoju. Wejdź na drogadosukcesu.pl

 

Skomentuj

