droga do sukcesu

Żyjesz tak, jak inwestujesz w siebie… „Jeżeli nie masz czasu na osiąganie własnych celów – pracujesz nad osiągnięciem celów innych ludzi…”

1 urodziny Maj 21, 2009

Filed under: inne — elemiah @ 2:57 pm

balonikOczywiście nie moje, to drogadosukcesu.wordpress.com ma dziś swój dzień! Niesamowicie wiele w ciągu tego roku się wydarzyło. Niestety nie mam dziś czasu, by napisać jakieś ładne podsumowanie, ale wkrótce to zrobię. Dziś chciałam podziękować Ci bardzo, za to że byłeś ze mną przez ten rok i za wsparcie jakie otrzymałam.

P.S. mam nadzieję, że 1 rok to dopiero początek, choć już funkcję tego bloga przejmuje drogadosukcesu.pl

 

Skomentuj

