droga do sukcesu

Żyjesz tak, jak inwestujesz w siebie… „Jeżeli nie masz czasu na osiąganie własnych celów – pracujesz nad osiągnięciem celów innych ludzi…”

aby być bliżej… Maj 15, 2009

Filed under: inne — elemiah @ 10:50 pm

blipaics2Dziś chciałam napisać o czymś niezwykle dla mnie istotnym.

Współpraca ludzi daje zjawisko synergii (2+2=5). Razem jest łatwiej. Doświadczam tego cudownego prawa codziennie i chcę by obejmowało ono jak najwięcej osób. Staram się aktywnie uczestniczyć w życiu społeczności. Piszę blog i wysyłam maile, pracuję nad „networkingiem” czyli nad „zaufaną siecią kontaktów”. Jednak mam wrażenie, że nadal nasza komunikacja jest raczej monologiem niż dialogiem, a nie tego pragnę. Bardzo chciałabym Cie lepiej poznać. Dowiedzieć się jakie są Twoje potrzeby. Chciałabym wiedzieć czy znasz już swoją „drogę do sukcesu”, czy nią podążasz? jak ona wygląda? Czy mogłabym Ci jakoś pomóc? Czy możesz być inspiracją dla innych?

Obecnie światem rządzi informacja. Dlatego nowe technologie skupiają się na tym jak ułatwić i uprzyjemnić nam komunikację. Ostanio, byłam na niezwykle ciekawej konferencji, poświęconej temu zagadnieniu. Poznałam zupełnie dla mnie nowe technologie, które pomagają nam skutecznie wymieniać się informacjami, nawiązywać i utrzymywać kontakty. Wszystko po to by być bliżej.

Najważniejszym dla mnie odkryciem był „Blip”, coś między miniblogiem, czatem i smsem Niedawno założyłam tam konto i bardzo chcę Cię zaprosić, abyś do mnie dołączył.

Wejdź na Blip, załóż konto i w zakładce „znajomi” wyszukaj:

Login: „drogadosukcesu” lub wpisz Maria Tarczyńska. Czekam na w „bliposferze”.

Oczywiście nadal bardzo gorąco zachęcam Cię do pisania komentarzy na blogu i pisania maili.

P.S. Jest to dla mnie na tyle istotne, że artykuł ten znajdziesz też, na drodze do sukcesu, szkole odchudzania i w mailingach. Jak dostaniesz ten artykuł ponownie, nie złość się na mnie, po prostu go skasuj. Chciałam, aby ta wiadomość nikogo nie ominęła.

P.S. Poznaj kobiecą stronę rozwoju. Wejdź na drogadosukcesu.pl

 

Skomentuj

