droga do sukcesu

Żyjesz tak, jak inwestujesz w siebie… „Jeżeli nie masz czasu na osiąganie własnych celów – pracujesz nad osiągnięciem celów innych ludzi…”

też mam marzenia Marzec 9, 2009

Filed under: prywatniej — elemiah @ 12:39 pm

dreamPisałam o marzeniu przyjaciela, ale o swoim też nie zapominam. Działam i jestem z tego powodu dumna 🙂
W czwartek 5.03. 2009 z grupa SRP współprowadziłam szkolenie dotyczące motywacji.

Pojawił się także mój artykuł na portalu Biznes Na Obcasach, z którym współpracuję. A 26.02 odbyło pierwsze, bardzo udane spotkanie kobiet z tego portalu i pomagałam je organizować. W tym miesiącu kolejne spotkanie i przygotowuję też szkolenie dotyczące prawidłowego formułowania celów.

No i nieustannie rozwijam pozostałe strony:

Szkoła Odchudzania i
www.mariatarczynska.pl, która ma zastąpić obecną drogę do sukcesu

to tyle 🙂

 

Skomentuj

