droga do sukcesu

Żyjesz tak, jak inwestujesz w siebie… „Jeżeli nie masz czasu na osiąganie własnych celów – pracujesz nad osiągnięciem celów innych ludzi…”

dobranoc? zła noc Luty 4, 2009

Filed under: prywatniej — elemiah @ 10:06 am

dobranocWczoraj byłam u mojej podopiecznej (zajmuję się dziećmi z problemami w nauce). Nie widziałyśmy się już dawno. Ostatnio przed świętami, więc cieszyłam się z odnowienia naszej współpracy.

Uczymy się jak gdyby nigdy nic historii i nagle ona mówi: „teraz kogoś tu brakuje”

„Jak brakuje?” – zupełnie nie zrozumiałam.

Wtedy wszystko mi opowiedziała.

Pewnego styczniowego ranka, narzeczony siostry mojej podopiecznej, (mieszkali w pokoju obok) jak co dzień wychodził do pracy i jak co dzień chciał pocałować na dowidzenia swoją 27 letnią zażyczoną. Zorientował się wtedy, że ona nie żyje. Umarła. Tak po prostu. We śnie, śpiąc tuż obok niego, tak cicho i niedostrzegalnie, że zorientował się dopiero rano. Dla rodziny to był szok i potworna tragedia. Nie miałam pojęcia co powiedzieć. Jak im pomóc.

Dla mnie to też był szok. Nie znałam jej dobrze, ale czasem rozmawiałyśmy. Była wesoła i pełna energii.

Zawsze uważałam, że śmierć we śnie to najpiękniejsza forma śmierci. Jednak zawsze miałam na myśli 90- letnich staruszków. Byłam przekonana, że zdrowi młodzi ludzie nie umierają tak po prostu, np. krztusząc się we śnie i to do tego bezszelestnie. Kolejny mit przewidywalności, wpływu i kontroli nad życiem runął. Poczułam się taka bezradna.

Spałam dziś fatalnie.

P.S. Poznaj kobiecą stronę rozwoju. Wejdź na drogadosukcesu.pl

 

Skomentuj

