droga do sukcesu

Żyjesz tak, jak inwestujesz w siebie… „Jeżeli nie masz czasu na osiąganie własnych celów – pracujesz nad osiągnięciem celów innych ludzi…”

No to perswazja… Styczeń 19, 2009

Filed under: inne — elemiah @ 9:22 am

batkoJak już wczoraj pisałam, dałam plamę. Znów zaczełam się smucić i dołować. Na szczęście świat przysłał mi wiadomość „STOP”. Muszę pracować nad swoją postawą, od nowa i od nowa, aż do skutku. Postanowiłam, że znów wrócę do literatury motywacji, a że zainspirował mnie Andrzej Batko, zaczełam od jego książki „Sztuka perswazji, czyli język wpływu i manipulacji” Nieomal klasyka gatunku. Jego przykłady pojawiają się na prawie każdym szkoleniu NLP. Nie można nie znac tej książki.

P.S. założyliśmy słoik motywacji. Za każdym razem kiedy, któreś z nas powie, że mu się nie chce, musi wrzucić monetę, no i tak musi zrobić to czego nie chciało.

P.S. Poznaj kobiecą stronę rozwoju. Wejdź na drogadosukcesu.pl

 

One Response to “No to perswazja…”

  1. serenitymind Says:

    Hahah bardzo ciekawy pomysł i motywujący:D


Skomentuj

