droga do sukcesu

Żyjesz tak, jak inwestujesz w siebie… „Jeżeli nie masz czasu na osiąganie własnych celów – pracujesz nad osiągnięciem celów innych ludzi…”

Szkoła Psychologicznego Odchudzania Styczeń 12, 2009

Filed under: prywatniej — elemiah @ 12:13 pm

copy-of-marys-www1Jakiś czas temu wspominałam, że pracuję nad pewnym internetowym projektem. Niestety przez to całe zamieszanie grudniowe miałam ogromne opóźnienia, ale w końcu ruszyłam.

Ta dam!

Oto moje internetowe „dziecko”

Szkoła Psychologicznego Odchudzania

Trzymajcie kciuki.

P.S. Poznaj kobiecą stronę rozwoju. Wejdź na drogadosukcesu.pl

 

2 Responses to “Szkoła Psychologicznego Odchudzania”

  1. M.A.G. Says:

    Czytałam i szczerze polecam osobom, które maja problem z jedzeniem i mamą które mają problem z dziećmi, które maja problem z jedzeniem itp.
    i Trzymam kciuki za projekt !!!

  2. serenitymind Says:

    WOW POWODZENIA!:)


Skomentuj

