droga do sukcesu

Żyjesz tak, jak inwestujesz w siebie… „Jeżeli nie masz czasu na osiąganie własnych celów – pracujesz nad osiągnięciem celów innych ludzi…”

oczyszczanie z zen… Styczeń 8, 2009

Filed under: książki,prywatniej — elemiah @ 11:57 am

scene-toilet-minahoffmanChoć zabrzmi to banalnie, a pewnie nawet śmiesznie, odkryłam coś co świetnie działa. Zabrałam do kibelka książkę Rozmyślania. Zen na każdy dzień.

50611Taka codzienna porcja zen, czytana w chwili szczególnego skupienia 😛 fantastycznie na mnie działa. Czuję jak powoli myśli i idee zen stają się czescią mojego życia i je wzbogacają. Staję się bardziej zen.

jak już jesteśmy w tym temacie, zdradź co czytasz na kibelku?

no i z dystansem do życia i siebie też nie mam już problemu 🙂

P.S. Poznaj kobiecą stronę rozwoju. Wejdź na drogadosukcesu.pl

 

Skomentuj

