droga do sukcesu

Żyjesz tak, jak inwestujesz w siebie… „Jeżeli nie masz czasu na osiąganie własnych celów – pracujesz nad osiągnięciem celów innych ludzi…”

pierwszy dzień reszty życia… Styczeń 6, 2009

Filed under: prywatniej — elemiah @ 8:45 pm

breaking-out-of-ones-shellcóż ostanio moje dni to wieczna wędrówka po lekarzach… czego to oni mi nie wymyślą, jakich badań nie muszę zrobić… aż dziwne, że nie dostałam jeszcze skierowania do psychiatry 🙂

dowiedziałam się jednego „jestem popsuta i taka moja uroda, więc trzeba żyć tak, jak gdyby nigdy nic” – skoro tak no to trudno 🙂 bede gasiła pożary jeśli będą wybuchały i cieszyła się każdą chwila spokoju… ale zbliżam się do końca wędrówki i już wkrótce zamknę ten temat

mróz i zima zaskoczyła ponownie nasz kraj… od lekarza wracałam 3h, myślałam, że zamrznę… ale już siedzę w ciepłym domku i piję herbatkę poziomkową, jest cudownie.

Najważniejsze:

Dziś onkolog powiedział mi że to nie guz.. mam po prostu „inaczej” ułozony przełyk… co za ulga! kosztowało mnie to mnóstwo stresu i czasu, ale zdobyałam też niezwykle cenne doświadczenie, mogłam obejrzeć świat i siebie z innej perespektywy. Postaram się nigdy nie zapomnieć tej lekcji!

P.S. Poznaj kobiecą stronę rozwoju. Wejdź na drogadosukcesu.pl

 

2 Responses to “pierwszy dzień reszty życia…”

  1. serenitymind Says:

    Ponoć każde doświadczenie jest nam dawane po to by coś zrozumieć, by otworzyć oczy na to czego do tej pory nie widzieliśmy. Zapewne i Ty otwarłaś oczy na to czego do tej pory nie dostrzegałaś:)

  2. Kinga Says:

    Ciesze się, że wszystko wporządku i to nie guz…:** zdrowiej mi:***


Skomentuj

