droga do sukcesu

Żyjesz tak, jak inwestujesz w siebie… „Jeżeli nie masz czasu na osiąganie własnych celów – pracujesz nad osiągnięciem celów innych ludzi…”

Zrozumieć własne ciało… Listopad 22, 2008

Filed under: prywatniej — elemiah @ 10:09 am

jing-jangJak nie urok to… przemarsz wojsk!!! ale i tak się nie poddam. Wczoraj byłam na usg. Miałam już jedno w tym roku, regularnie chodzę do lekarzy i robię badania, więc byłam pewna, że jestem absolutnie zdrowa. Niestety okazało się, że mam problem. Nie będę wdawała się w szczegóły, bo i tak ten blog stał się zbyt ekshibicjonistyczny, ale diagnoza mnie zmartwiła. Moja 2 letnia walka przestała mieć wartość, znalazłam się w punkcie wyjścia. Na szczęście zmiana została wcześnie wykryta i nie grozi mojemu ogólnemu zdrowiu czy życiu, ale czeka mnie kolejna długa (może kilkuletnia) droga leczenia. Właściwie czemu o tym piszę? Bo zaszła we mnie ogromna zmiana w moim sposobie patrzenia na rzeczywistość i chcę się nim podzielić. Kiedyś byłabym wściekła i załamana. Dziś inaczej na to patrzę: oczywiście marudziłam i żaliłam się rodzinie i znajomym, ale tak w środku czuję się spokojna. Jestem wdzięczna, że można to wyleczyć, traktuję to jako kolejne wyzwanie i wiem, że będzie dobrze. No i sprawa najtrudniejsza. Jako przyszły psycholog nie powinnam tego pominąć, choć to bardzo trudne. Skoro wyznaję teorię, że umysł, dusza i ciało są ze sobą powiązane, to muszę dokładnie zastanowić się nad swoim przypadkiem. Dlaczego moje ciało ciągle się psuje? Co chce mi przez to powiedzieć? Co muszę zmienić? A może powinnam siebie jeszcze zapytać jakie mam zyski z ciągłego chorowania? Jak mogę inaczej je osiągnąć? Muszę nawiązać, głębszy kontakt ze swoim ciałem. Teraz wyraźnie czuję, że leczę problemy, ale nie leczę ich przyczyny, więc problemy będą ciągle wracały.

P.S. spokój o zdrowie mojego tatusia zakłócił lekarz prowadzący, który twierdzi, że konieczna jest ransplantacja… co tu teraz robić?

P.S. Poznaj kobiecą stronę rozwoju. Wejdź na drogadosukcesu.pl

 

Skomentuj

