droga do sukcesu

Żyjesz tak, jak inwestujesz w siebie… „Jeżeli nie masz czasu na osiąganie własnych celów – pracujesz nad osiągnięciem celów innych ludzi…”

Dzikość serca. Tesknoty męskiej duszy Listopad 19, 2008

Filed under: książki — elemiah @ 11:08 pm

225131Na szczęście nie spędzam czasu tylko na dołowaniu się. Nadal czytam. Właśnie skończyłam czytać, coś co na pewno odmieni moje życie. Jak? Odmieniło się moje spojrzenie na mężczyzn i spojrzenie na mojej miejsce na tym świecie, więc już nic nie jest takie jak było. Polecam tą książkę każdemu mężczyźnie i każdej kobiecie będącej z mężczyzną. Gwarantuję rewolucję w waszym myśleniu.

Więc wypożycz albo kup Dzikie serce. Tęsknoty męskiej duszy i przeczytaj jak najszybciej. Lektura obowiązkowa. 🙂

P.S. Poznaj kobiecą stronę rozwoju. Wejdź na drogadosukcesu.pl

 

2 Responses to “Dzikość serca. Tesknoty męskiej duszy”

  1. Eva Says:

    Zgadzam sie, właśnie zaczęłam lekturę i muszę przyznać robi wrażenie. Nawet mój ex wydaje mi się bardziej ludzki i rozważam jakby go tu przywrócić w łaski haha.

  2. Jola Says:

    Myślę, że tę książkę powinny przeczytać przede wszystkim matki wychowujące synów.


Skomentuj

