droga do sukcesu

Żyjesz tak, jak inwestujesz w siebie… „Jeżeli nie masz czasu na osiąganie własnych celów – pracujesz nad osiągnięciem celów innych ludzi…”

i co dalej? nie poddam się… Listopad 17, 2008

Filed under: prywatniej — elemiah @ 7:02 pm

feather_angel_wingsodebrałam dziś wyniki biopsji taty… całą stronę naukowego opisu podsumowuje jedno zdanie: „marskość kompletna, dokonana”…

na początku załamałam się i płakałam. Jednak tak nie można, to nic nie da, czas na ogarnięcie się…

Obejrzałam po raz kolejny The Secret i postanowiłam myśleć pozytywnie… Nie jest mi jeszcze łatwo, bo emocje są świeże i bardzo silne… Co możemy zrobić? Jutro mama idzie dowiedzieć się jak wpisać tatę na listę oczekujących na przeszczep… Gdy tatuś będzie już na liście, zgłoszę się na badania, by sprawdzić czy mogę zostać dawcą fragmentu wątroby… na razie tyle…

P.S. Poznaj kobiecą stronę rozwoju. Wejdź na drogadosukcesu.pl

 

Skomentuj

