droga do sukcesu

Żyjesz tak, jak inwestujesz w siebie… „Jeżeli nie masz czasu na osiąganie własnych celów – pracujesz nad osiągnięciem celów innych ludzi…”

Dobrze że jesteś… Listopad 11, 2008

Filed under: prywatniej — elemiah @ 9:15 am

sunflowerallTo zdanie jest tym co chciałabym słyszeć… Nadaje sens życiu. Na razie, tylko noszę żółtą koszulkę z takim napisem.

Zabiegana, nie ogarnięta, myśląca zbyt wiele o sobie. W końcu ponownie powiedziałam STOP. Wróciłam do Fundacji „Dobrze, że jesteś”. W zeszły piątek miałam pierwsze spotkanie organizacyjne i troszkę terapeutyczne. Wczoraj pierwszy dyżur. Było fantastycznie, zatrzymałam swój czas i żylam czasem innych. Znów przewartościowuję priorytety.

Jednak tym razem poszłam tam z misją. Chciałabym nieść idee szczęścia i nadziei. Wpadłam na pewien pomysł. Jest tam oddziałowa biblioteczka i gdyby były w niej książki takie jak „Sekret”, „Obudź w sobie Olbrzyma” i wiele innych dających siłę i motywację było by fantastycznie. Mam jednak problem, ciągle jestem jeszcze w nienajlepszej sytuacji finansowej i nie stać mnie na kupienie wielu książek. Gdybyś mi pomógł bylo by fantastycznie. Jeśli mógłbyś przysłać mi jakąś książkę albo pieniądze za które ją kupię (jeśli oczywiście mi ufasz) zaniosę je tam i dzięki temu ludzie walczący o życie zdobędą także lepsze jutro.

Przyłącz się proszę.

napisz na adres email ilmuth@o2.pl lub gg 6783159 lub skype Elemiach

Ożyła także idea o której kiedyś pisałamProjekt Nadzieja”

P.S. Poznaj kobiecą stronę rozwoju. Wejdź na drogadosukcesu.pl

 

3 Responses to “Dobrze że jesteś…”

  1. elemiah Says:

    dziękuję ciociu, za oddanie dla fundacji książki „Sekret”

  2. Wojciech Says:

    Elemiah, może weź ebooka z mojej strony, skseruj go X razy, zepnij zszywaczem… i rozdawaj?

    Jeden egzemplarz będzie kosztował Cię wtedy jakieś 5 zł (jeśli zmniejszysz do formatu A5 i wydrukujesz dwustronnie).

    Co o tym myślisz?

    Ściskam!

    Wojciech 🙂

  3. elemiah Says:

    dziękuję bardzo 🙂 tak zrobię 🙂


Skomentuj

