droga do sukcesu

Żyjesz tak, jak inwestujesz w siebie… „Jeżeli nie masz czasu na osiąganie własnych celów – pracujesz nad osiągnięciem celów innych ludzi…”

Pakiet Rozwój Osobisty Listopad 3, 2008

Filed under: darmowe e booki - w prezencie dla Ciebie — elemiah @ 10:34 pm

Ostatnio w pojawił się nowy pakiet – Rozwój Osobisty

Świetne ksiązki, które każdy powinień przeczytać, a że w pakiecie to cena jest bardzo korzystna. hmmm… źle napisałam, bo to co dobre dla mnie nie musi być dobre dla Ciebie, dlatego poczytaj najpierw darmowe fragmenty:

O Legalnym Dopingu Emocjonalnym i o książce Richarda Bandlera już pisałam, ale przypomnę.

Umysł – jak z niego wreszcie skorzystać

Legalny Doping Emocjonalny

trzeci e book z pakietu debiutuje dziś na moim blogu, ale mam nadzieję, że bedzie to udany debiut.

Korepetycje z Sukcesu

Przypominam także o innym rewelacyjnym pakiecie Twój Sukces o którym kiedyś już pisałam.

Na prawdę warto zmieniać swoje życie i dążyć do szczęścia.

P.S. Poznaj kobiecą stronę rozwoju. Wejdź na drogadosukcesu.pl

 

2 Responses to “Pakiet Rozwój Osobisty”

  1. jofu Says:

    Wiesz ile ja się ciebie naszukałam:(((
    Nareszcie!!! Straciłam wszystko co miałam w komputerze. Musiałam XP wgrywać od nowa.Jak tata? Napisz do mnie .
    Pozdrawiam-Jola

  2. elemiah Says:

    tak się cieszę, że napisałaś już się martwiłam…
    a co u Ciebie? jak mąż, słuch synka? co u córki?
    ech… weekend był beznadziejny. Rodzice nawet nie przyjechali na święto zmarłych, bo tatuś tak źle się czuł. Potwornie się bałam, ale dziś podobno już troszkę lepiej. Ciągle czekamy na wyniki biopsji – to jakiś koszmar, że ich jeszcze nie ma.


Skomentuj

