droga do sukcesu

Żyjesz tak, jak inwestujesz w siebie… „Jeżeli nie masz czasu na osiąganie własnych celów – pracujesz nad osiągnięciem celów innych ludzi…”

Zorganizuj się!!! Październik 30, 2008

Filed under: darmowe e booki - w prezencie dla Ciebie — elemiah @ 5:58 pm

„Jeśli uważasz, że nie masz czasu czytać tego tekstu, to oznacza, że MUSISZ go przeczytać”

Trafili w sedno… Tak bardzo staram się, żeby być dobrze zorganizowaną i ciągle organizacja czasu to mój najsłabszy punkt… Zbyt często mam problem z koncentracją na zadaniu, popełniam tak wiele błędów, że wszystko robię kilkakrotnie dłużej niż myślałam, że mi to zajmie. W dodatku nie potrafię działać liniowo. Zanim skończę jedną rzecz zaczynam następną i wszystko jest rozgrzebane… Czy ta książka mi pomoże?

Zorganizuj się! – fragment

Zorganizuj się! – całość

a Ty jak radzisz sobie z organizacją?

P.S. Poznaj kobiecą stronę rozwoju. Wejdź na drogadosukcesu.pl



 

Skomentuj

