droga do sukcesu

Żyjesz tak, jak inwestujesz w siebie… „Jeżeli nie masz czasu na osiąganie własnych celów – pracujesz nad osiągnięciem celów innych ludzi…”

Ruszam do boju. Czas na E-Biznes… Październik 10, 2008

Filed under: prywatniej — elemiah @ 1:54 pm

Blog jest właściwie o drodze do sukcesu… Polecam książki, e booki i szkolenia… a co z praktyką? Właśnie ruszam. Uczę się i praktykuję – krok po kroku program e biznesowy. Wprawdzie nie mój, jestem tylko uczestniczką, ale ruszyłam do przodu. Życzcie mi powodzenia 🙂

P.S. Szczegółow jeszcze nie zdradzam, żeby nie zapeszać 🙂

P.S. Poznaj kobiecą stronę rozwoju. Wejdź na drogadosukcesu.pl

 

2 Responses to “Ruszam do boju. Czas na E-Biznes…”

  1. Wojciech Says:

    Powodzenia! 😀

    Chcę czytać o Twoich sukcesach. Wierzę, że możesz mi zrobić tę małą przysługę, co nie? 😉

    Wojciech 🙂

  2. elemiah Says:

    a mogę 🙂 mam też parę przypadków ze swojego życia jako dowód działania sekretu 🙂 dziękuję za wsparcie 🙂


Skomentuj

