droga do sukcesu

Żyjesz tak, jak inwestujesz w siebie… „Jeżeli nie masz czasu na osiąganie własnych celów – pracujesz nad osiągnięciem celów innych ludzi…”

Psychologia osiągnięć Październik 8, 2008

Filed under: darmowe e booki - w prezencie dla Ciebie,motywacja — elemiah @ 3:43 pm

Dziś znów zapraszam Cię na sporą dawkę motywacji.

Psychologia osiągnięć

O Sebastianie Schabowskim dość wiele się słyszy w środowisku „motywacyjnym”. Przyznam się, że mało znam zarówno jego postać, jak i jego portal. Myślę jednak, że w najbliższym czasie zainteresuję się tym bardziej, bo jego e book, który właśnie skończyłam czytać wydał mi się bardzo sympatyczny 🙂

P.S. Czy książka może być sympatyczna?

P.S. „Nie osądzaj książki po okładce” niestety to przysłowie świetnie pasuje do e booków Złotych Myśli – mają świetne publikacje, ale jak dla mnie ich okładki… mnie nie przekonują… Gdybym nie znała tego wydawnictwa, widząc okładkę książki, niestety negatywnie oceniłabym jej zawartość.

Mało rozsądne, wiem, ale taki „mechanizm”…  oczywiście to moja subiektywna opinia…

a tak swoją dorgą co sądzisz o okładkach? jestem niedobra i czepiam się?

P.S. Poznaj kobiecą stronę rozwoju. Wejdź na drogadosukcesu.pl

 

2 Responses to “Psychologia osiągnięć”

  1. Aktualnie czytam pozycję traktującą o NLP. jak tylko skończę, przeczytam ową książkę, wezmę się za tą publikację. Sebastiana Schabowskiego znam przede wszystkim z serwisu osiagacz.tv, gdzie zamieszcza wraz z innymi osobami swoje materiały filmowe, motywujące, inspirujące i uczące innych. Jeśli nie wiedziałaś o tej stronie, zapraszam. Nie jestem w żaden sposób powiązany z tym serwisem, więc nie ma tu mowy o reklamie 🙂

    Odnośnie okładek, rzeczywiście tak samo jak i Ty, uważam że niektóre okładki i wymagą poprawek. Jednak jestem zdania, iż jeżeli recenzja, opinie innych a przede wszystkim tytuł i tematyka książki przyciągnie czytelnika, to okładka w tym wypadku wiele nie zmieni.

    Owa publikacja jest darmowa, tak więc nie wymagajmy od niej wiele, aczkolwiek mam nadzieje, że książka czegos mnie nauczy, tak jak i video Sebastiana.

    Pozdrawiam serdecznie

  2. elemiah Says:

    książki motywacyjne, są w gruncie rzeczy bardzo do siebie podobne. Ale to dobrze, warto sobie pewne rzeczy wbijać do głowy, tak by stały się nawykiem 🙂


Skomentuj

