droga do sukcesu

Żyjesz tak, jak inwestujesz w siebie… „Jeżeli nie masz czasu na osiąganie własnych celów – pracujesz nad osiągnięciem celów innych ludzi…”

światowa rewolucja w medycynie? czy wielkie oszustwo? Październik 1, 2008

Filed under: film,inne — elemiah @ 9:08 am
Tags: ,

Dziś zacznę od fragmentu emalia, który dostałam wczoraj od Mariusza Szuby.

Wywołał on duże zamieszanie w mojej głowie…

„Kiedy zdecydujesz, że chcesz myśleć, że to ONI są winni – wtedy tracisz cały urok życia. Ludzie koncentrują się na różnych rzeczach: Jedni na zdrowiu, inni na chorobach.

Pisałem Ci, że będzie coś o zdrowiu. Mój przyjaciel ma dla Ciebie coś co z całego serca polecam! Urządzenie, które wyeliminuje to, co jest zbędne w Twoim organizmie. Hej! Niesamowite urządzenie, dzięki któremu pozbędziesz się nieproszonych gości z twoich komórek. Od dawna większość ludzi mówi, że pędzimy za pieniędzmi tracąc zdrowie, a potem pędzimy za zdrowiem tracąc pieniądze… Polecam zawsze tylko i wyłącznie coś co sprawdziłem Wiesz o tym. Tomek dał mi jedno z urządzeń do wypróbowania. Myślę, że na Ciebie zadziała z podobną siłą. Nie będę pisał o ilości certyfikatów jakie posiada ten sprzęt, bo brakowałoby miejsca:) Zobacz na to, znajdziesz tam film jak to urządzenie rozprawia się z… sam zobaczysz”

Oto ten film – jest okropny więc nie polecam go osobom wrażliwym i dzieciom… (mnie do tej pory wszystko swędzi, siła sugestii?)

a oto link do strony Merlin – medycyna 21 wieku

Znalazłam jeszcze kilka informacji dodatkowych elektryfikacja krwi i zappoterapia.

Jestem bardzo ciekawa co o tym sądzicie? słyszeliście coś o tym? znacie kogoś kto się na tym zna albo tego próbował?

właśnie dostałam błyskawiczną odpowiedz na mojego maila z pytaniami o produkt oto on:

„Witam serdecznie, W odpowiedzi na Pani maila, chciałabym uporządkować kilka faktów. Po pierwsze urządzenie jest światowym przebojem i to już od wielu lat , w Polsce i na świecie. Za granicą ta metoda jest znana od 40 lat!! . W Polsce my ją propagujemy od 10 lat. Co do informowania ludzi sama Pani rozumie, że żyjemy w natłoku informacji i nie wszystko co istotne trafia do nas od razu bo sami wybieramy co nas ciekawi. Faktem jest również to że pracujemy w medycynie alternatywnej ponad 20 lat a od 10 zajmujemy się tylko sprzedażą urządzeń i to nie tylko w Polsce ale również do 27 krajów na świecie!! To jest najlepsza rekomendacja, bo nie da się korzystać z polecenia i sprzedawać na taką skalę produktu który nie spełnia oczekiwań klienta. To jest po prostu nie możliwe i na pewno może Pani sobie to wyobrazić. W internecie są miliony publikacji nie tysiące ale miliony na temat zapperoterapii we wszystkich językach świata , w Polsce wyszła książka na ten temat (do kupienia w naszym sklepie) Powstały fora internetowe na których może Pani znaleźć tysiące prywatnych wpisów. W samej Polsce ukazało się wiele artykułów na temat naszych urządzeń (można przeczytać w dziale „piszą o nas „na naszej stronie) W artykułach tych pisze również o potwierdzeniach i odkryciach medycznych na ten temat. Proszę dobrze zapoznać się z materiałami na naszej stronie a potem poczytać dodatkowe w internecie na pewno będzie Pani usatysfakcjonowana. A tak na marginesie najlepiej się samemu przekonać ,poczytać, popytać, bo nikt Panią nie przekona jeśli nie wierzy Pani ludziom których zna np. Mariuszowi Szubie Mnie Pani nie zna więc najlepiej będzie popytać innych. Oczywiście jeśli ma Pani jakieś pytanie z chęcią odpowiem

Pozdrawiam Jolanta Szcześniak – MERLIN”

znalazłam dodatkowe informacje na forach:

Forum Pozytywne wibracje

Zapper na allegro -skuteczny?

Zapper działa!!!

Jakim cudem zapper działa?

P.S. Poznaj kobiecą stronę rozwoju. Wejdź na drogadosukcesu.pl

 

5 Responses to “światowa rewolucja w medycynie? czy wielkie oszustwo?”

  1. kasia Says:

    To najokropniesze co w życiu widziałam i chcę o tym jak najszybciej zapomniec… 😦

    Pozdrawiam

  2. elemiah Says:

    przepraszam Kasiu za te negatywne emocje… szkoda, że nie posłuchałaś ostrzeżenia… ten fil nie jest dla wrażliwych..
    niestety może to co w tym filmie jest przesadzone ale nie wymyślone, więc takie potworności gdzieś się czają…

    teraz najlepiej zjedz wielki kawałek czekolady 😛 dobrze odstresowuję 🙂

    pozdrawiam

  3. kasia Says:

    dziękuję, czytałam ostrzeżenie… Myślałam, że sobie z tym poradzę, i byłam ciekawa. Sama sobie jestem winna.

    Ściskam cieplutko

  4. pumbus Says:

    witam 🙂
    przestałem oglądać w momencie kiedy dowiedziałem się, że szaszłyki i domowa słonina to 95% szans zarażenia się włośnicą
    niestety nie ma to nic wspólnego z prawdą

  5. elemiah Says:

    wiesz, to rosyjski film… może tam jest inaczej 😛


Skomentuj

