droga do sukcesu

Żyjesz tak, jak inwestujesz w siebie… „Jeżeli nie masz czasu na osiąganie własnych celów – pracujesz nad osiągnięciem celów innych ludzi…”

prawo przyciąga przysiąga… prawo przyciągania Wrzesień 30, 2008

Filed under: książki,Sekret — elemiah @ 10:04 am

Tego kompletnie się nie spodziewałam – ostatnio pisałam o książce Jana van Helsinga „Ręce precz od tej książki”. Jak już wspominałam jest ona przepełniona sensacyjnymi informacjami – wzbudzały one we mnie niezwykle silne emocje przez niedowierzanie i głęboką wiarę po strach i zachwyt… ale nie na tym chciałam się skupić – druga część książki to głębokie przesłanie i czyste prawo sekretu – nie spodziewałam się spotkać „sekretu” w takiej książce… aż mnie zamurowało… tyle i to tak różnorodnych źródeł potwierdza istnienie  prawa przyciągania – cy to nie wspaniałe?

Jeśli chciałbyś przeczytać tę książkę a nie jesteś w stanie jej kupić daj znać… coś poradzimy 🙂

P.S. Poznaj kobiecą stronę rozwoju. Wejdź na drogadosukcesu.pl

 

5 Responses to “prawo przyciąga przysiąga… prawo przyciągania”

  1. Gosia Says:

    Hej, zapowiedź brzmi ciekawie, gdzie można w Warszaie kupic tą książkę?
    Pozdrawiam,
    Gosia

  2. Kasia Says:

    hej:)
    daje znać bo nie jestem w stanie jej kupic a chciałabym przeczytac
    dziekuje 🙂

  3. ania83 Says:

    ja rowniez daje znac chcialabym ta ksiazke przeczytac ale niestety nie mam mozliwosci kupna jej 🙂


Skomentuj

