droga do sukcesu

Żyjesz tak, jak inwestujesz w siebie… „Jeżeli nie masz czasu na osiąganie własnych celów – pracujesz nad osiągnięciem celów innych ludzi…”

lewitacja? Wrzesień 24, 2008

Filed under: film,możliwości umysłu — elemiah @ 9:47 pm

Jak on to robi? niesamowite… jak nie wierzyć w potęgę ludzkiego umysłu?

Jeśli można dzięki potędze umysłu unieść w powietrzu własne ciało to można dzięki tej samej sile je uzdrowić… mylę się?

P.S. Poznaj kobiecą stronę rozwoju. Wejdź na drogadosukcesu.pl

 

7 Responses to “lewitacja?”

  1. Radek Dobke Says:

    Nie mylisz się, ale koleś siedzi na półce na tym kiju.

    ps. nie znalazłem kontaktu do ciebie więc piszę w ten sposób. Na swoim blogu umieściłeś moją Mandalę: https://drogadosukcesu.wordpress.com/2008/05/31/pogromcy-stresow/
    Jeżeli uważasz że ta Mandala jest pogromcą stresów to umieść informacje o jej autorze http://www.mandala.dobke.pl/kontakt.php i linka do jego strony http://www.mandale.dobke.pl/ żeby każdy zainteresowany mógł skorzystać i zamówić Mandalę dla siebie

  2. telemach Says:

    Kogo masz na myśli? Tego, który dokonywał obróbki materiału filmowego czy też tego, który wstawił ten marny videomontaż do YouTube? Zwróć uwagę – nigdy nie jest widoczny cień kija i cień siedzącego a w momencie gdy kamera mogłaby oba cienie na raz pokazać występuje cięcie. Nieudolnie zrobione domowymi środkami.

  3. elemiah Says:

    Radku – bardzo przepraszam, że odpisuję dopiero teraz, ale Twój komentarz wpadł do kolejki spamowej – właśnie teraz go odkryłam. Uważam, że malujesz piękne mandale i przepraszam, że od razu nie umieściłam informacji o Twoim autorstwie. Już naprawiłam swój błąd, mam nadzieję, że nie jesteś na mnie zły.

    telemach masz rację… nie ma cienia -a pomijając ten film nie ma lewitacji nawet wśród mnichów? a wśród szamanów? też nie?

  4. Wojciech Says:

    Zobaczę – będę wiedział 🙂

    Pozdrawiam,
    Wojciech 🙂

  5. jofu Says:

    Nie mylisz się:) A ja nawet wiem to napewno!

  6. Radek Dobke Says:

    ja widzę jakby ten szaman był za coś ciągnięty od góry – ale mogą go ciągnąć duchy – jeżeli to drugie to nie wie w co się pakuje ;p

    elemiah – dziękuję za reakcję i za docenienie moich Mandal 🙂

  7. Janik Says:

    Są dwa cienie naraz pokazane. 00:06.


Skomentuj

