droga do sukcesu

Żyjesz tak, jak inwestujesz w siebie… „Jeżeli nie masz czasu na osiąganie własnych celów – pracujesz nad osiągnięciem celów innych ludzi…”

Zaplanuj swoje życie Wrzesień 23, 2008

Ostatnio moje życie ma ciekawy rytm… wstaję, gotuje obiadek i piekę ciasteczka – jadę z tym do szpitala…

Spędzam czas a tatą – chyba ma mnie już dosyć 😛 Jak tatuś idzie spać, uczę się o rozwoju firmy… albo jadę do moich podopiecznych…

Wieczorami szukam odpowiedzi na pytanie… „Jak zjeść słonia” – już wiem że po kawałku, ale jeszcze tego nie ogarniam… Pałac ślubów, ale sobie wymyśliłam – ale dopnę swego 🙂

W weekend znów zaczynam zajęcia na uczelni… ech nigdzie nie byłam na wakacjach

Już dość o mnie.

Mam dziś dla Ciebie książkę Wandy Loskot. „Zaplanuj swoje życie” Przeczytaj, marz, planuj, realizuj plany i sięgaj po marzenia. Podziel się swoim sukcesem.

P.S. Poznaj kobiecą stronę rozwoju. Wejdź na drogadosukcesu.pl

 

Skomentuj

