droga do sukcesu

Żyjesz tak, jak inwestujesz w siebie… „Jeżeli nie masz czasu na osiąganie własnych celów – pracujesz nad osiągnięciem celów innych ludzi…”

Dom weselny… Wrzesień 21, 2008

Filed under: prywatniej — elemiah @ 9:32 pm
Tags:

Dziś znów byliśmy u taty… Snuliśmy plany na przyszłość – postanowiliśmy, że razem Grzesiem zrobimy dom weselny… Nie mam pojęcia od czego zacząć – jedyne co mam to obiekt do remontu… czy ktoś ma o tym pojęcie? bo mi nie…

ale nic damy radę 🙂 pierwsze wesele w nowym domu weselnym będzie nasze 🙂

co myślicie o tym pomyśle?

słoiczki z kapsaicyną porozwożone, czekam na ozdrowienia 🙂 też będę przyjmowała magiczny olej, w mniejszej dawce – profilaktycznie. Jeden słoiczek zgodnie z obietnica czeka w lodówce na chcącego szybciutko wyzdrowieć 🙂

P.S. Poznaj kobiecą stronę rozwoju. Wejdź na drogadosukcesu.pl

 

6 Responses to “Dom weselny…”

  1. Wojciech Says:

    Piękny pałacyk 🙂 W sam raz na przepiękny dom weselny!

    Przesyłam życzenia zdrowia tacie!

    Ściskam!

    Wojciech

  2. jofu Says:

    Marzenia się spełniają….:))) Wszystko co posiadamy najpierw powstało w naszych marzeniach,myślach… Jak się czuje twój tata? Modlę się za was. Wierzę w siłę modlitwy.Słyszałaś o Gidlach? Mój mąż tam był i uwierzył….
    Pozdrawiam-Jola

  3. elemiah Says:

    Ja też się za was modlę..
    nie, nie słyszałam o Gidlach..
    a tato czuje się dobrze… jest światełko w tunelu ale nie chce zapeszać – czekamy na oficjalne wyniki…

  4. Kasia Says:

    Piekny obiekt na dom weselny;-D w jakim miejscu jest zlokalizowany?? bo nie bardzo moge wyszukac – przepraszam jezeli jestem niezdara-.

    Moge wejsc w spólke jezeli chodzi o ten dom weselny .

    Pozdrawiam Kasia
    Czekam na odpowiedz

  5. elemiah Says:

    Kasiu – 30km od Wrocławia, 5km od Środy Śląskiej – przy trasie Środa Śląska – Kąty Wrocławskie
    problem jest z inwestycją potrzebne jest jakieś 10mln zł a na początek co najmniej 3mln – a na dotację z Unii nie mam szans

    • Wiola Says:

      Witam!
      hmmm… jak powiodła się inwestycja?? jestem na tym samym etapie, jakim Ty byłas 2 lata temu … Chciałabym otworzyć dom weselny i przyjęć, mam nieruchomość zabudowaną gospdoarstwem rolnym i chciałabym go zamienić na wspaniały dom, w ktorym młoda para przezywa magiczne chwile – pierwsze razem w swoim nowym życiu. Proszę napisz tu lub na priv Wiola153@interia.pl), jaką drogą poszłaś?? Czy mogłabyś udzilić mi jakich rad i wskazówek.
      Pozdrawiam
      Wiola


Skomentuj

