droga do sukcesu

Żyjesz tak, jak inwestujesz w siebie… „Jeżeli nie masz czasu na osiąganie własnych celów – pracujesz nad osiągnięciem celów innych ludzi…”

Mowa ciała Moduł B – Dłonie, Kciuki, Kłamstwo i Wzrok Wrzesień 20, 2008

Filed under: szkolenia — elemiah @ 7:33 am

Nieomal zapomniałam – jutro idę na szkolenie Mowa ciała – dłonie, kciuki, kłamstwo i wzrok prowadzone przez Maćka Wieczorka, a organizowane przez Klub Psychologii Sukcesu Infinite MInd – Wrocław.

Pisałam już kiedyś, że pomyliłam daty i na poprzednie szkolenie z Modelowania nie poszłam. Mam nadzieję, że tym razem będzie wszystko ok. (mam jednak wątpliwości, bo nie dostałam potwierdzenia i nie odpowiadają na maile)

P.S. Poznaj kobiecą stronę rozwoju. Wejdź na drogadosukcesu.pl

 

One Response to “Mowa ciała Moduł B – Dłonie, Kciuki, Kłamstwo i Wzrok”

  1. Ewelina Says:

    mowa ciala w zachowaniu faceta


Skomentuj

