droga do sukcesu

Żyjesz tak, jak inwestujesz w siebie… „Jeżeli nie masz czasu na osiąganie własnych celów – pracujesz nad osiągnięciem celów innych ludzi…”

a może tak dobić… Wrzesień 18, 2008

Filed under: prywatniej — elemiah @ 6:24 am

dziś rozmawiałam z mama – była na badaniach – na razie u foniatry – miała kiedyś polipa na strunach głosowych, którego jej usunięto – teraz ma „narośl” – ma się zgłosić na operacje…

dobra nie wiem co  więcej powiedzieć…

mój tato w szpitalu dziś go odwiedzam…

potrzebuję przyjaciół….

P.S. Poznaj kobiecą stronę rozwoju. Wejdź na drogadosukcesu.pl

 

6 Responses to “a może tak dobić…”

  1. jofu Says:

    Jak chcesz to ja mogę być dla ciebie przyjacielem,powiernikiem ,kim chcesz….wiem jak to jest być samemu z smutkami ,obawami…pisz do mnie kiedy ci ciężko .Wysyłam do ciebie pozytywną energię……..Jola

  2. kasia Says:

    Trzymaj się! Myśl pozytywnie! Wiem, że banał, ale uwierz wszystko będzie dobrze 🙂 Ściskam cieplutko i również wysyłam ciut swojej pozytywnej energii 🙂

  3. Będzie dobrze, sam ostatnio mam okres, kiedy mam ochotę się poddac i rzucic to wszystko, ale walcze, kiedyś będę wdzięczny, że nadal próbowałem. Nieco więcej napisałem na BM.

    Również ode mnie pozytywna energia 🙂

  4. Wojciech Says:

    Jestem z Tobą.

    Wojciech

  5. Janusz Says:

    Wierzę, że będzie dobrze Marysiu.

  6. elemiah Says:

    dziękuję wam wszystkim 🙂 też wierzę, że będzie dobrze…


Skomentuj

