droga do sukcesu

Żyjesz tak, jak inwestujesz w siebie… „Jeżeli nie masz czasu na osiąganie własnych celów – pracujesz nad osiągnięciem celów innych ludzi…”

Dbaj o siebie i bliskich… Wrzesień 14, 2008

Filed under: inne — elemiah @ 7:31 am

Miałam nie zamieszczać tu zbyt wielu prywatnych postów, ale czasem trzeba coś z siebie zrzucić i może przestrzec innych. Niedawno napisałam post Kod Raka, w którym zamieściłam książkę pana Jerzego Kostowskiego o zagrożeniu czyhającym gdzieś w nas. Wspominałam, że wysyłam swoich rodziców do lekarza… mój tatuś poszedł – nie wiadomo czy nie za późno – w środę idzie do szpitala robić dokładne badania… lekarz „coś” podejrzewa… Miałam nie panikować, ale wczoraj dostawałam napadów lęku. Nienawidzę bezsilności. Muszę się jednak trzymać. Od dziś codziennie będę aplikowała sobie hipnozę dołączoną do książki „Zmień swoje życie w 7 dni” Pola Mc Kenna – cudownie relaksuje, pomaga w zasypianiu i ładuje pozytywną energią – polecam każdemu.

Proszę wszystkich dbajcie o siebie i bliskich, przebadajcie się na wszystkie możliwe sposoby. Już dość jest smutku na tym świecie.

P.S. Poznaj kobiecą stronę rozwoju. Wejdź na drogadosukcesu.pl

 

2 Responses to “Dbaj o siebie i bliskich…”

  1. Od dłuższego czasu odwiedzam ten blog i czytam wpisy, również te z dalszej przeszłości. Serwis dodałem do RSS-ów i będę starał się być na bieżąco z twymi notatkami 🙂

    Wróćmy jednak do tematu. W życiu są chwile, kiedy nie możemy nic zmienić, bowiem owe rzeczy są od nas niezależne, złe nastawienie w tym wypadku nic nie zmieni. Dlatego warto ciągle być optymistą..

    Trzymam kciuki za twojego tatę. Poinformuj gdy będzie coś wiadomo, o ile będziesz miała chęć się tym podzielić.

    Pozdrawiam.

  2. kasia Says:

    Życzę tacie powrotu do zdrowia i trzymam kciuki za szczęśliwe zakończenie.
    Mam tą książkę i płytę. Książki przyznaję się nie przeczytałam. Płytka jest fajna. Miły głos. Rozluźnia, fantastycznie się przy niej zasypia 🙂 Również polecam.

    Pozdrawiam 🙂


Skomentuj

