droga do sukcesu

Żyjesz tak, jak inwestujesz w siebie… „Jeżeli nie masz czasu na osiąganie własnych celów – pracujesz nad osiągnięciem celów innych ludzi…”

Daj, a otrzymasz… Wrzesień 3, 2008

Mam dziś dla Was prawdziwą perełkę… Świetną książkę Joe Vitale „Największy w historii sekret robienia pieniędzy”. Niesamowite ( przynajmniej dla mnie) są „zbiegi okoliczności” towarzyszące pojawieniu się tej książki najpierw u mnie, później na tym blogu – dla Was.

Wczoraj w nocy będąc już w półśnie odbyłam „rozmowę” z Bogiem… wiem, że dziwnie to brzmi, bo nie miewam zwykle takich doświadczeń… Nie dość ze sam fakt „rozmowy” był dziwny to jej temat był jeszcze bardziej intrygujący. Otrzymałam informację, że aby być bogatą powinnam dawać „dziesięcinę”. Temat dla mnie bardzo niewygodny, bo nasza finansowa sytuacja jest delikatnie rzecz ujmując (na razie oczywiście) kiepska i nawet te 10% to dla mnie dużo… poza tym nie jestem zwolenniczką dawania „ryb”, wolę dawać „wędkę i uczyć łowić ryby” (zdaję sobie rzecz jasna sprawę z tego, że najpierw sama muszę stać się skutecznym rybakiem – uczę się tego bardzo pilnie).

Dziś gdy sprzątałam, jak zwykle słuchałam audiobooków i przypadkowo (szukałam czegoś zupełnie innego) natrafiłam na nagranie z warsztatów prowadzonych przez Piotra Łabuza (robiłam u niego kurs praktyka NLP), informacje zawarte w tym seminarium stanowiły odpowiedz na wiele aktualnie bardzo ważnych dla mnie pytań…

A potem wędrując od bloga go bloga na źródło.kreacje.net (bardzo sympatyczna strona – odwiedźcie) znalazłam książkę Joe Vitale... Przedmowa do niej napisana jest przez Piotra Łabuza, a sama książka jest właśnie o dawaniu…

Jak już wspominałam dawanie pieniędzy jest dla mnie obecnie dość „niewygodnym” tematem, ale postanowiłam się przełamać… Mam długą listę osób, którym zawdzięczam „duchową strawę”. 🙂

Jednak odnalazłam inną już działającą prawidłowość – im więcej piszę i rozdaję e booków tym więcej znajduję dookoła inspiracji, informacji i motywacji…

Opis tego brzmi jakoś niezgranie… Mam nadzieję, że dostrzegliście w tym lekkim „bełkocie” to co miałam na myśli pisząc ten post…

Teraz pobierzcie książkę, przeczytajcie i rozdawajcie…

Największy w historii sekret robienia pieniędzy.

P.S. Poznaj kobiecą stronę rozwoju. Wejdź na drogadosukcesu.pl

 

One Response to “Daj, a otrzymasz…”

  1. TiDżej Says:

    Serdecznie dziękuję za zlinkowanie, cieszę się, że mogłem pomóc 🙂 ! Miło i tu również, sporo interesujących treści, będzie co czytać 🙂 .


Skomentuj

