droga do sukcesu

Żyjesz tak, jak inwestujesz w siebie… „Jeżeli nie masz czasu na osiąganie własnych celów – pracujesz nad osiągnięciem celów innych ludzi…”

Gdyby ciężka praca prowadziła do bogactwa, to najbogasi byliby niewolnicy… Sierpień 31, 2008

Uwielbiam to stwierdzenie… Nie mam zamiaru być niewolnikiem… Chcę pracować z pasją, a jeśli będę kochała swoją pracę to właściwie jakbym nie pracowała… Cudowne…

Niedawno od wydawnictwa Złote Myśli dostałam ciekawą ofertę nowego pakietu o rozwoju osobistym Wybierz sukces. Przyznam, że opowieść o autorach, a zwłaszcza ich nauczycielach, zrobiła na mnie wrażenie. Sama oferta pakietu jest niezwykle interesująca – ciekawe książki i wykład – w przystępnej cenie… a uważam, że wiedza i inspiracja są bezcenne…

Pobierz darmowe fragmenty dostępnych w pakiecie książek, abyś miał pewność, że będziesz zachwycony zakupem.

Sukces a praca – fragment

Czterdziesci szesc zasad zdrowego rozsądku – fragment

Potęga jednego e-maila – fragment

Ostatnio naszła mnie refleksja – szczerze uważam, że trochę rozpuszczeni jesteśmy – niezwykła wiedza i umiejętności przekazywane są przez wspaniałych ludzi i w coraz korzystniejszych cenach… Tylko chłonąć to co nas otacza… a nam się nie chce… Wiele tracimy… Wiele tracę – dlatego staram się jak najmniej popełniać tego typu błędów.

Wracając do tematu nowego pakietu Wybierz sukces. Zachwycił mnie plener jednego z filmików – tropikalna wyspa, a może to Australia, w której mieszka pan Witold Wójtowicz – rozmarzyłam się i postanowiłam, że też będę siedziała na tropikalnej wyspie lub w innym pięknym otoczeniu… i nie będą to tylko 2 tygodniowe wakacje na, które będę zbierała przez pół życia… to będzie miejsce w którym będę żyła i pracowała…

Jednak długa droga przede mną i nie łatwa… Niedawno zapisałam się na kurs internetowy Wandy Loskot „Kurs planowania życia„i już podczas pierwszej lekcji przekonałam się jak bardzo muszę nad soba pracować… Najważniejsze, że już wiem jakie są moje mocne strony a jakie słabe i mam zamiar kroczyć drogą do sukcesu… kroczek po kroczku…

P.S. Poznaj kobiecą stronę rozwoju. Wejdź na drogadosukcesu.pl

 

Skomentuj

