droga do sukcesu

Żyjesz tak, jak inwestujesz w siebie… „Jeżeli nie masz czasu na osiąganie własnych celów – pracujesz nad osiągnięciem celów innych ludzi…”

telekineza -wiatraczek Sierpień 20, 2008

Filed under: film,możliwości umysłu — elemiah @ 8:00 am
Tags: ,

Z wiatraczkiem spotkałam się po raz pierwszy wiele lat temu na kursie szybkiego czytania… Bardzo prosta i przyjemna zabawa… Polecam ją wszystkim – pomaga w koncentracji i buduje wiarę w siebie 🙂

P.S. Poznaj kobiecą stronę rozwoju. Wejdź na drogadosukcesu.pl

 

11 Responses to “telekineza -wiatraczek”

  1. Maja Says:

    Jooooooo:DDDDDDDDDDD
    Nawet Ci sie to nie udało…..
    Gdyby naprawde Ci sie udało to by sie tak nie „bujało” w gore i w dol….. po prostu jak nie chcialo Ci sie to krecic dmuchnąłeś….. wiem, bo sam sie tym zajmuje……

  2. Arragon Says:

    Ja prubuje coś takiego zrobić i nie udaje mi się. Skupiam się i nic.

  3. palusia Says:

    Ja myślę ze on dotyka wiatraczka i on się buja;D

  4. Karolcia ;) Says:

    ja ostatnio też sie tym zajmuje…
    czasami mi sie udaje o kawałeczek przesunąć kawałek kartki. ale nie wiem czy to moje zdolności czy zbyt mocno oddycham…
    ale prubuje dalej.

  5. cleo Says:

    zrobiłam to i odrazu mi sie udało

  6. PanPazur^^ Says:

    Emituje ciepło z rąk i się troszkę przesuwa -.-„

  7. dawid Says:

    Ręce nie są tu potrzebne, wiatraczek może być w odległości nawet kilku metrów, może być też ukryty pod kloszem:)

  8. gość 12 Says:

    tez mi to wychodzi ale na razie bez klosza 😛 tylko ze mi warjuje w prawo i w lewo sie kreci ale odziwo probuje z zapalka a zapalka ani rusz dziwne 😛


Skomentuj

