droga do sukcesu

Żyjesz tak, jak inwestujesz w siebie… „Jeżeli nie masz czasu na osiąganie własnych celów – pracujesz nad osiągnięciem celów innych ludzi…”

Kapitał intelektualny Polski, a aktywizacja osób starszych… Lipiec 10, 2008

Filed under: film,inne — elemiah @ 2:06 pm
Tags: ,

Dziś na GPW został przedstawiony raport o Kapitale Intelektualnym Polski, aby go pobrać kliknij tu. Oglądałam prawie godzinną relację z tego wydarzenia i przyznam, że była bardzo ciekawa. Oczywiście nie wygląda to wszystko najlepiej, ale coś ruszyło…

Podobno kapitał ludzki jest najważniejszym kapitałem Polski… hmm… zobaczymy…

Podczas prezentacji przedstawione zostały filmiki o ciekawych inicjatywach. Szczególnie wzruszył mnie ten.

Jestem bardzo zainteresowana aktywizacją osób starszych. Ich wiedza i mądrość to wciąż niedoceniany skarb.

Niedawno na Wrocławskim rynku była wystawa przedstawiająca „Wrocławskich 100 latków” – przedstawione historie ich życia zrobiły na mnie niesamowite wrażenie.

P.S. Poznaj kobiecą stronę rozwoju. Wejdź na drogadosukcesu.pl

 

Skomentuj

