droga do sukcesu

Żyjesz tak, jak inwestujesz w siebie… „Jeżeli nie masz czasu na osiąganie własnych celów – pracujesz nad osiągnięciem celów innych ludzi…”

Tancerka Czerwiec 30, 2008

Filed under: możliwości umysłu — elemiah @ 1:06 pm
Tags: , ,

To doskonałe ćwiczenie dla wszystkich którzy nie wierzą w potęgę własnego umysłu…

Zobacz także:

filmy o potędze umysłu łamiący schematy myślenia nawet wybitnych naukowców…

Zobacz na własne oczy – niemożliwe jest możliwe

Synestezja

Tancerka opis

Jeśli ruch będzie zgodny w ruchem wskazówek zegara, to będzie znaczyło, że w tej chwili bardziej używasz prawej półkuli mózgu.

Ruch przeciwny do ruchu wskazówek zegara oznaczać będzie, że to lewa półkula jest w tym momencie bardziej aktywna.

Jesteś gotów do testu? , Zrób go teraz…

…spróbuj siłą woli zmienić kierunek ruchu tancerki, którą widzisz poniżej w przeciwny. Jeśli się nie porusza, odczekaj kilka sekund sekundę.

Skup się przez chwilę na tancerce i skłoń ją do zmiany kierunku obrotu… Zrób to bez wysiłku…

Jeśli ci się uda, to oznacza, że jesteś wśród 30% najlepiej rozwiniętych mentalnie osób w społeczeństwie!

Jeśli nie udało Ci się od razu skłonić tancerki do obrotu, powinieneś po prostu poćwiczyć. Możesz opanować tą umiejętność. Pamiętaj, że masz kontrole nad umysłem i wykorzystuj to w innych dziedzinach życia…

To niesamowite, że kierunek obrotu tancerki zależy jedynie od Twojej percepcji.

Jeśli chcesz odrobinę poznać swój mózg Neuropsychologia

P.S. Poznaj kobiecą stronę rozwoju. Wejdź na drogadosukcesu.pl

 

6 Responses to “Tancerka”

  1. COokie Says:

    Ona sama sie odwraca co iles sekund -_-

  2. Dawid Cień Says:

    Stare to jest. Dla mnie ona kręci się w prawo. Myślałem, że to złudzenie, że kręci się w dwie strony, spowodowane zasugerowaniem się tekstem, ale przeanalizowałem ten obrazek w programie graficznym i ona się jakoś dziwnie rusza (do połowy w jedną stronę, a potem spowrotem).

  3. Dawid Cień Says:

    Nie tylko ja uważam, że obserwacja tancerki nie ma żadnego związku z rozwojem intelektualnym, pracą półkul etc. 😉 Ale ja w ogóle nie uznaję psychologii za naukę (bo nie jest zbyt naukowa). Może rozwój neuropsychologii coś zmieni.

  4. maria Says:

    fajny eksperyment. najpierw kręciła się zgodnie z ruchem wskazówek zegara, potem odwróciłam jej taniec, potem tańczyła pół obrotu w lewo, poł w prawo, do czasu, aż nadałam jej kolejny kierunek na stałe. tańczy, jak jej każę 😉

  5. maria Says:

    dziś gdy na nią zerknęłam, kręciła sie w kierunku przeciwnym, ale szybko bez mojej woli zmieniła kierunek

  6. maria Says:

    gdy śpiewam patrząc na nią, kręci sie jak wskazówki zegara, gdy włączam stronę z myślą, by ją kontrolować, kręci sie w przeciwną stronę


Skomentuj

