droga do sukcesu

Żyjesz tak, jak inwestujesz w siebie… „Jeżeli nie masz czasu na osiąganie własnych celów – pracujesz nad osiągnięciem celów innych ludzi…”

Gumtree/społeczność/wymiana umiejętności Czerwiec 11, 2008

Filed under: inspiracja,prywatniej,zarządzanie sobą w czasie — elemiah @ 11:49 am
Tags:

No tak, to prawda z powiedzeniem, że wystarczy zacząć a potem… niespodzianki…

Zbliżają się wakacje, będę miała więcej czasu więc postanowiłam poszukać dodatkowej pracy – nadal jako terapeutka dziecięca. Weszłam na gumtree, by umieścić ogłoszenie i mój wzrok przyciągnęła kategoria „społeczność/wymiana umiejętności” – natychmiast umieściłam swoje ogłoszenia z oferowanymi „umiejętnościami”, przeszukałam też inne i znalazłam interesującą mnie ofertę. Odpisałam, a osoba ta natychmiast się ze mną skontaktowała i jesteśmy wstępnie umówione na przyszły tydzień… Nie tylko wymienimy się umiejętnościami. Mamy też wiele wspólnego – kazało się, że jest ona w moim wieku i też studiuje psychologię, więc złożyło się rewelacyjnie.

Zapraszam was do skorzystania z tej możliwości – wymiana umiejętności to świetna sprawa. Macie podobne doświadczenia? Znacie podobne miejsca gdzie można powymieniać się „umiejętnościami”?

P.S. Poznaj kobiecą stronę rozwoju. Wejdź na drogadosukcesu.pl

 

One Response to “Gumtree/społeczność/wymiana umiejętności”

  1. kuba Says:

    tak ciekawe doświadczenie, ja byłem na http://sieoplaca.pl -również polecam


Skomentuj

