droga do sukcesu

Żyjesz tak, jak inwestujesz w siebie… „Jeżeli nie masz czasu na osiąganie własnych celów – pracujesz nad osiągnięciem celów innych ludzi…”

Efekt Motyla Czerwiec 6, 2008

Pobierz fragment e booka i przeczytaj. Najlepiej teraz.

Efekt Motyla

efekt motyla – całość

Tak jak już wcześniej wspominałam(krok 5 – czas działania…), miałam skłonność do złego oceniania i ignorowania wielu cennych informacji. Tak też było z tym e bookiem i z jego autorem Kamilem Cebulskim. Na fragment jego książki natrafiłam już kilka lat temu, ale przeczytałam ją dopiero dziś. To samo dotyczy Kamila. Natrafiałam na jego strony wielokrotnie w ciągu ostatnich miesięcy i od razu przechodziłam dalej myśląc „co to za śmieszny koleś w zielonej koszuli”. Jest mi teraz potwornie wstyd, bo kiedy trafiłam po raz kolejny na jego strony, zaczęłam czytać jego blog, oglądać jego filmiki i poznawać jego osiągnięcia, zdałam sobie sprawę jaką byłam ignorantką. To on zarabia miliony, ma firmy, uświadamia ludzi i działa społecznie, a ja w porównaniu z nim jestem w przysłowiowym lesie. Co istotne, prawdopodobnie jesteśmy rówieśnikami. Jeszcze raz chciałam przeprosić Kamila, który prawdopodobnie nigdy tego nie przeczyta, ale trudno, za swoją ignorancję. Wiele straciłam, bo jest świetnym przykładem. Naprawiam już swój błąd, czytam to co napisał, oglądał co nagrał i uczę się od niego. Zachęcam Cię do poznania Kamila i jego bardzo ciekawego poglądu na świat.

P.S. Poznaj kobiecą stronę rozwoju. Wejdź na drogadosukcesu.pl

 

Skomentuj

