droga do sukcesu

Żyjesz tak, jak inwestujesz w siebie… „Jeżeli nie masz czasu na osiąganie własnych celów – pracujesz nad osiągnięciem celów innych ludzi…”

Zmień swoje życie… w 7 dni Czerwiec 4, 2008

Filed under: inspiracja,książki,motywacja,NLP — elemiah @ 11:00 am
Tags: ,

„To co obecnie jest dowiedzione, było kiedyś niemożliwe” William Blake

Próbowałeś już zmienić swoje życie? może już wiele razy? Bezskutecznie?

Spróbuj jeszcze raz… Skutecznie…

„Ilekroć myślisz, że coś potrafisz lub czegoś nie potrafisz, prawdopodobnie zawsze masz racje” Henry Ford

Zmiany, które są najistotniejsze, to przeważnie zmiany w sposobie postrzegania, a nie w świecie zewnętrznym.

Sposób w jaki postrzegamy świat, potrafimy zmienić w mgnieniu oka.

Jakby to było, gdyby pewnego ranka po przebudzeniu wydarzył się cud i Twoje życie stało by się dokładnie takie, jak pragniesz?

Wyobraź to sobie realistycznie:

Skąd wiedziałbyś, że zdarzył się cud?

Co byś zobaczył?

Co usłyszał?

Co poczuł w głębi ducha?

Jakie zmiany nastąpiłyby w twojej karierze zawodowej?

W związkach, finansach, stanie zdrowia?

I jak? Warto się zmienić???

Jeśli nie przejmiesz kontroli nad swoim życiem ktoś inny to zrobi.

ćwiczenie:

Zaprogramowanie wizerunku wewnętrznego na sukces:

1. Poświęć kilka chwil by się odprężyć i głęboko oddychać. W miarę jak rozluźniają się mięśnie, łatwiej jest uwolnić wyobraźnię.

2. Teraz wyobraź sobie, że staje przed Tobą twoje inne „ja”, to najwspanialsze „ja” jakie jesteś sobie w stanie wyobrazić – twoje autentyczne „ja”.

3. Pozwól sobie poczuć, jak jesteś szczęśłiwy ze swoim autentycznym „ja”. Spójrz jak Twoje autentyczne „ja” stoi, oddycha, uśmiecha się, chodzi i mówi. Przyjrzyj się, jak rozmawia z innymi. Zauważ, jak twoje autentyczne „ja” radzi sobie z problemami i realizuje cele.

4. A teraz wejdź w nie, połącz się ze swoim autentycznym „ja”. Spójrz oczami swojego „ja”, słuchaj przez jego uszy i poczuj jak dobrze jest żyć życiem Twojego prawdziwego „ja”.

5. Zakończ tę sesję programowania, poświęcając minutę na marzenia, jak zmieni się swoje życie, gdy będziesz coraz bardziej żyć życiem swojego autentycznego „ja”. Wyobraź sobie, że żyjesz autentycznie w dowolnie wybranych rzeczywistych sytuacjach z przeszłości, teraźniejszości i przyszłości.

Wszystkie powyższe cytaty, twierdzenia i ćwiczenia pochodzą z książki Paula Mc Kenna „Zmień swoje życie w 7 dni”. To na prawdę rewelacyjna książka, odmieniła moje życie. Zaliczam ją do zbioru książek niezbędnych każdemu, kto chce się rozwijać i osiągnąć sukces. Jest kopalnią motywacji i praktycznych skutecznych ćwiczeń. Wszystko jasne, proste i ułożone w tygodniowy program zmian. Dołączony do książki trening umysłu na CD jest wspaniały. Jeśli kiedykolwiek spotkasz tę książkę to kup ją natychmiast, bo książka ta niestety rzadko bywa w księgarniach. Możesz też ją kupić przez internet.

Zmień swoje życie w 7 dni

P.S. Poznaj kobiecą stronę rozwoju. Wejdź na drogadosukcesu.pl

 

One Response to “Zmień swoje życie… w 7 dni”

  1. ekspertka Says:

    beznadziejA


Skomentuj

