droga do sukcesu

Żyjesz tak, jak inwestujesz w siebie… „Jeżeli nie masz czasu na osiąganie własnych celów – pracujesz nad osiągnięciem celów innych ludzi…”

Krok 1 – wstęp ogólny – „Albo Cud, albo nic” Maj 26, 2008

Filed under: droga do sukcesu krok po kroku — elemiah @ 9:21 am
Tags:

Poniższy krótki artykuł nie jest mojego autorstwa i nie pamiętam skąd go mam. Znalazłam go przed chwilą w katalogu ze skarbami nazwanym „inspiracje”. Mam nadzieję, że autor nie pogniewa się, że dzielę się tym z wami.

Chciałabym rozpocząć cykl artykółw poświęconych drodze do sukcesu. Krok po kroku, dla każdego. Nie mam pojęcia czy to możliwe Nie znam prostej drogi, ale mogę podzielić się doświadczeniami z „mojej podróży”, którą dopiero rozpoczęłam, opowiem też czego się dowiedziałam o „podróżach innych”.

„Albo cud, albo nic.

To ulubiony sposób myślenia leniuchów emocjonalnych „bobobo”.
To moja autorska nazwa dla tych, którzy szukają winnych
swojej porażki. Nie udało mi się jeszcze, bo nie rosną już
truskawki, bo nie miałem zasięgu w telefonie, bo nie mam zegarka,
bo książka ma tylko tyle stron, bo, bo, bo…
Zauważ o ile łatwiej przeciętnym ludziom znaleźć wymówkę
zamiast rozwiązania.

To ani dobre ani złe. Ocena nie stoi po mojej stronie.
Fakt jest jeden: Znajdź odpowiedź na pytanie ‘dlaczego chcę lepiej’?
Zamiast na ‘dlaczego mi się nie udaje’.

Jeśli zadasz sobie to pierwsze pytanie przestaniesz szukać wymówek
i zaczniesz żyć w strefie zdobywców. To niebezpieczne, bo nie będzie
na kogo zwalić winy:) ale fascynujące.

Bo będziesz prawdziwy!

Od czego chcesz zacząć?”

Teraz czas na banał ale niezwykle prawdziwy. Najlepiej zacząć od początku. Dlaczego? Bo można zjeść nawet słonia tylko trzeba po kawałku.

Na fakultecie z „psychologii sukcesu” dowiedziałam się, że trzeba.

1. Poznać siebie

2. Dowiedzieć się dokąd chce się dojść.

3. Iść tam i dość tam.

Banalne, oczywiste i nadal zbyt ogólnikowe. Będzie bardziej szczegółowo. Zapraszam do kroczenia drogą do sukcesu. Czytaj inspiruj się, motywuj, ale najważniejsze. Rób ćwiczenia i zadania – działaj.

P.S. Poznaj kobiecą stronę rozwoju. Wejdź na drogadosukcesu.pl

 

Skomentuj

