droga do sukcesu

Żyjesz tak, jak inwestujesz w siebie… „Jeżeli nie masz czasu na osiąganie własnych celów – pracujesz nad osiągnięciem celów innych ludzi…”

Dlaczego mężczyźni kochają zołzy? Luty 7, 2009

Filed under: książki — elemiah @ 8:42 am

„Dlaczego wiec mężczyźni kochają zołzy?

Należy dokonać wyraźnego rozróżnienia pomiędzy pejoratywnym znaczeniem tego słowa, w jakim jest najczęściej używane, a tym, w jakim używam go tutaj. W żadnym wypadku nie chodzi o kobiety o zgryźliwym usposobieniu.

Zołza, o jakiej mówię, nie jest jedzą ani wrednym babsztylem, jakiego gra Joan Collins w Dynastii. Nie jest te klasyczna zołzowata biurwa znienawidzona przez wszystkich w pracy.

Kobieta, jaka opisuje, ma życzliwe usposobienie, a jednocześnie jest silna. Ma silę, która przejawia sie bardzo subtelnie. Taka kobieta nie rezygnuje z własnego życia i nie ugania sie za mężczyznami.

Nie pozwala, żeby mężczyzna myślał, że ma ja w garści. I umie postawić na swoim, gdy on sie zagalopuje.

Wie, czego chce, ale nie sprzeniewierzy sie samej sobie, żeby to dostać. Przy tym wszystkim jest kobieca, jak stalowa magnolia – na zewnątrz delikatna jak kwiat, wewnątrz twarda jak stal. Używa tej kobiecości

dla własnej korzyści. Co nie znaczy, e wykorzystuje z premedytacja mężczyzn, bo ona gra fair. Ma jedna rzecz, której pozbawiona jest gąska: przytomność umysłu, dzięki której nie daje się ponieść romantycznym mrzonkom. Ta przytomność umysłu pozwala jej używam swojej siły wtedy, gdy jest to konieczne. Na dodatek nie traci głowy, gdy znajdzie sie po czyjąś presja. Podczas gdy kobieta, która jest „zbyt miła”, daje i daje, a zostanie z niczym, kobieta trzeźwo myśląca wie, kiedy sie wycofać.”

Nie wiem na ile porady Sherry są skuteczne. Będę musiała wypróbować :P Choć przyznam, że część stosowałam intuicyjnie. W każdym razie czytając tą książkę śmiałam się do łez. Polecam każdej kobiecie.

Jeśli nie naprawi związku to zapewni Ci cudowną rozrywkę. A co jest cenniejszego niż dobry nastrój?

Dlaczego mężczyźni kochają zołzy.

P.S. Poznaj kobiecą stronę rozwoju. Wejdź na drogadosukcesu.pl

 

4 Responses to “Dlaczego mężczyźni kochają zołzy?”

  1. Ann Says:

    Gdy zapytano mnie po przeczytaniu tej książki „a więc w skrócie, dlaczego?” na usta cisnęło mi się…”bo po co łapać króliczka skoro tak przyjemnie się go goni” ;)

  2. Dawid Cień Says:

    Ann, a Ty na pewno o tym samym? :P
    Ja tam nie lubię gonić, bo to nieco śmieszne i upokarzające.

  3. Dawid Cień Says:

    Poza tym lubię miłe kobiety. Nie lubię egoistek i egocentryczek: w związku są dwie osoby i obie są ważne – jeśli ktoś tego nie rozumie, to żegnam. Nie chciałbym, aby kobieta rezygnowała dla mnie ze wszystkiego, bo to się prędzej czy później odbije na mnie – będzie zrzędziła, wypominała etc. Jeśli się kogoś kocha, to chce się, aby ta osoba była szczęśliwa. Ktoś kto rezygnuje z siebie dla drugiej osoby chyba nie będzie szczęśliwy (chociaż różni są ludzie). Z czegoś i tak będzie musiała rezygnować, tak samo jak ja dla niej. To, że kobieta ugania sie za facetem nie deprecjonuje jej w moich oczach. Ja tam lubię jak się kobieta za mnią ugania (chyba, że mi się nie podoba).

  4. Edyta Says:

    KIEDYS BYLAM UKRYTA ZOLZA W SKORCE SLODKIEJ OWIECZKI,NIEWINNEJ! DAJACEJ WSZYSTKO DLA SWOJEGO MESZCZYZNY ZYCIA !!!!!!!!!!!!!!!! I CO SIE STALO JA ZOSTALAM Z NICZYM,ZE ZLAMANYM SERCEM,DZIECKIEM I 14 LATACH ZMARNOWANYCH W MALZENSTWIE Z MEZCZYZNA KTORY MNIE ZNISZCZYL!!!!!!!!!!! UKRYWALAM MOCNA STRONE CHARAKTERU PONIEWASZ CHCIALAM DAC MU SIE WYKAZAC I UROSNAC DO SYTUACJI!!!!!! KOBIETKI NIE ABSOLUTNIE NIE!!!!!!!!!!!! MUSICIE MIEC NON STOP REKE NA PULSIE I MOWIC”NIE”!!!!!! BYC ZOLZA!!!!!!!!! WOWCZAS LUDZIE I FACECI LGNA DO NAS!!!!!!!!!! POZDRAWIAM!!!!!!!!!


Dodaj komentarz

 
Obserwuj

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.